Strona z kategorią
Zaproszenie
Obwieszczenie
Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Lublinie
Zgłoszenia do projektu „MIKRO-przedsiębiorcy”
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny ogłosiła nabór Formularzy Zgłoszeniowych do projektu „MIKRO-przedsiębiorcy”, w ramach którego osoby bezrobotne i nieaktywne zawodowo mogą się ubiegać o bezzwrotne dotacje na utworzenie działalności gospodarczej. Formularze zgłoszeniowe przyjmowane będą od 18 do 25 marca 2015 roku: w Biurze Projektu w Zamościu: ul. Partyzantów 3, pok. 38 w dni robocze w godzinach od […]
Ankietowe badania rolne
Nowe dowody osobiste
Pobierz wzór PDF
Teren do zagospodarowania
WÓJT GMINY ULHÓWEK Informuje, że posiada do zbycia nieruchomości stanowiące własność Gminy Ulhówek w miejscowości: DYNISKA działki wraz ze składnikami wyposażenia znajdującego się na składowisku odpadów komunalnych w skład którego wchodzą: budynek zaplecza /kontener/o pow. użytk. 14,3m², toaleta kontenerowa TOI-TOI , magazyn na makulaturę i sprzęt podręczny o pow. użytk. 13,3m², magazyn na środki dezynfekcyjne i opryskiwacz o pow. użytk. […]
Ośrodek Szkolenia Zawodowego w Tomaszowie Lubelskim funkcjonuje w ramach utrzymania rezultatów projektu „OHP jako realizator usług rynku pracy”. Jednostka świadczy usługi na rzecz młodzieży w zakresie organizowania kursów i szkoleń zawodowych zgodnie z potrzebami lokalnego rynku pracy. Ośrodek Szkolenia Zawodowego prowadzi nabór na bezpłatne szkolenia: Obsługa wózka jezdniowego z napędem silnikowym wraz z bezpieczną wymianą […]
Konsultacje społeczne statutów sołectw
Zarządzenie Nr 7/2015 Wójta Gminy Ulhówek z dnia 19 lutego 2015r.
Protokół konsultacji
Protokół ustalenia konsultacji społecznych w sprawie podziału Sołectwa Ulhówek Komisja w składzie: Halina Machalska – Przewodniczący Komisji Lesław Chabros – Zastępca Przewodniczącego Komisji Jolanta Pieprzowska – Członek Komisji Urszula Słoboda – Członek Komisji w dniu 06 lutego 2015r ustaliła wynik konsultacji społecznych z mieszkańcami Sołectwa Ulhówek przeprowadzonych w dniu 06 lutego 2015r w sprawie […]